نظرسنجی برای انتخاب رییس سازمان حفاظت محیط زیست

این مطلب دراین تاریخ ارسال شده است سه شنبه, ۱۱ تیر, ۱۳۹۲ در ساعت ۲۳:۴۵

     در آستانه آغاز به کار دولت یازدهم، موج و شور و هیجان و امید فراوانی در بین نمایندگان جوامع مدنی و تشکل‌های تخصصی و مردم‌نهاد بوجود آمده تا به سهم خویش هم مطالبات‌شان را به گوش حسن روحانی و تیم مشاورین‌شان در کابینه تدبیر و امید برسانند و هم گزینه‌های خود را در پی فراخوان ایشان به جمع‌آوری نظرات همه‌ی گرایش‌های فکری و تخصصی موجود در باره بهترین و مناسب‌ترین گزینه در تکمیل افراد کابینه یازدهم ارایه دهند.

     چنین است که اینک از شما دوستداران و فعالان و کارشناسان حوزه محیط زیست هم می‌خواهم تا از بین ۹ گزینه مندرج در این نظرسنجی – که به ترتیب حروف الفبا مرتب شده‌اند – فرد شماره یک ساختمان پردیسان را انتخاب کنید. البته اگر هیچیک از این افراد مد نظرتان نیستند، می‌توانید با درج کامنت در زیر همین پست، فرد مورد نظرتان را معرفی فرمایید تا در نهایت، نظرات در اختیار تیم مشاوران رییس جمهور منتخب قرار گیرد. به امید آغاز فصلی نو و پرنشاط در حوزه زیست بوم ایران.

    گفتنی است این نظرسنجی بر روی تارنمای مهاربیابان‌زایی قرار داده شده است و بازانتشار آن برای افزایش سطح اطلاع‌رسانی و مشارکت بیشتر فعالان و دوستداران محیط زیست می‌باشد.





یک دیدگاه لـ نظرسنجی برای انتخاب رییس سازمان حفاظت محیط زیست

  1. معصومه ابتکار و عیسی کلانتری؛ گزینه‌های فعالان و کارشناسان حوزه‌های محیط زیست و کشاورزی کشور | دیده بان طبیعت بختیاری گفته است:

    ۸ مرداد, ۱۳۹۲ در ساعت ۱۶:۳۵

    […] شعار شایسته‌سالاری در دولت تدبیر و امید داشته باشد. در نظرسنجی نخست که مربوط به انتخاب رییس سازمان حفاظت محیط … بود، سرکار خانم دکتر معصومه ابتکار با ۴۵٫۳ درصد واجد […]

Leave a comment