از ایبنانیوز تا پایگاه خبری حقنا

این مطلب دراین تاریخ ارسال شده است شنبه, ۵ اسفند, ۱۳۹۱ در ساعت ۲۳:۳۴

     با خبر شدیم که براساس مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ نخستین پایگاه خبری حقوقی، قضایی و انتظامی کشور با نام «حقنا» و به مدیرمسئولی دوست عزیزمان محسن حیدری فعالیت خود را آغاز کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی حقنا

     این پایگاه خبری که با شعار «قانون برای همه»، درگاه مجازی www.haghna.ir را به‌خود اختصاص داده است در نخستین یادداشت منتشره هدف خود از راه‌اندازی این فضای مجازی را ارتقای فرهنگ قانونمداری در بین عموم مردم و تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور اعلام کرده و می‌خواهد موضوعات حقوقی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و جامعه بین‌المللی را دیده‌بانی کند.

     اما انتظاری که از محسن حیدری به‌عنوان مدیرمسئول این پایگاه خبری می‌رود بدون شک به پیشینه و سوابق رسانه‌ای ایشان در آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز) ارتباط پیدا می‌کند. همان‌طور که بیش از چهار سال تلاش کرد تا ایبنانیوز به‌عنوان یکی از معدود خبرگزاری‌های فعال در حوزه محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور به‌مانند دیده بانی هوشیار و شجاع، بی‌منت و بی‌سر و صدا با اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع و نقدهای کارشناسی به صیانت از طبیعت وطن بپردازد، حالا هم انتظار آن است که سزاوارانه به عنوان وکیل‌مدافعی شجاع و هوشیار موضوعات حقوقی محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور را در شمار اولویت‌های کاری «حقنا» قرار داده و با ایجاد یک صفحه مستقل به نام محیط‌زیست و منابع طبیعی، اخبار و موضوعات حقوقی مربوط به این حوزه را مسئولانه و شجاعانه پوشش دهند.

     نگارنده به سهم خود تلاش‌های ارزنده محسن حیدری در آژانس خبری بختیاری(ایبنانیوز) را ارج نهاده و در آستانه آغاز به‌کار پایگاه خبری حقنا، برای ایشان و همه هم‌قطارانش بهترین‌ها را آرزو دارم.



یک دیدگاه لـ از ایبنانیوز تا پایگاه خبری حقنا

  1. سرزمین ما(رسانه بختیاری) گفته است:

    ۶ اسفند, ۱۳۹۱ در ساعت ۱۳:۱۳

    درود بر شما. سایت سرزمین ما(رسانه بختیاری)پایگاه اطلاع رسانی سرزمین بختیاری با مطالب ادبی ،فرهنگی، تاریخی ، خبری و انتقادی:
    http://www.sarzamina.ir

Leave a comment