آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز) چهار ساله شد

این مطلب دراین تاریخ ارسال شده است چهارشنبه, ۱۳ مهر, ۱۳۹۰ در ساعت ۲۱:۳۰

آژانس خبری بختیاری، یکی از معدود خبرگزاری های فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی کشور بوده و چهار سال است که به مانند دیده بانی هوشیار و شجاع، بی منت و بی سر و صدا  به ظرفیت های کم همتا و تهدیدهای طبیعت وطن – خصوصا” طبیعت سرزمین بختیاری و منطقه زاگرس میانی – پرداخته و با اطلاع رسانی و نقدهای کارشناسی از رخدادهای تلخ محیط زیستی، دین خود را به سرزمین مادری اش ادا کرده است.

روزهای آغازین مهرماه ۱۳۹۰؛ چهارمین سالگرد تأسیس این آژانس خبری بود که به عنوان یکی از دغدغه مندترین خبرگزاری های فعال در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی کشور، لکنت های مدیریتی و تهدیدهای “توسعه پایدار” در زاگرس میانی را به چالش کشیده و با روحیه ای خستگی ناپذیر برای پایداری کیفیت زیستن در طبیعت بختیاری و زاگرس، سزاوارانه به روشنگری می پردازد.

خسته نباشی و دست مریزادی جانانه به جناب محسن حیدری و همکاران عزیز و پرتلاش شان که در آژانس خبری بختیاری یک صفحه مستقل به نام محیط زیست ایجاد کرده و هوشیارانه اخبار و موضوعات مربوط به حوزه محیط زیست و منابع طبیعی منطقه زاگرس میانی را مسئولانه و شجاعانه پوشش می دهند.

نگارنده نیز به سهم خود تلاش های ارزنده این آژانس خبری در دفاع و پاسداری از طبیعت وطن را ارج نهاده و در آستانه پنجمین سال فعالیت این رسانه سبز، برای همه دست اندرکارانش بهترین ها را آرزو دارم.



۱۲ دیدگاه لـ آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز) چهار ساله شد

  1. محسن حیدری - ایبنانیوز گفته است:

    ۱۴ مهر, ۱۳۹۰ در ساعت ۰۱:۰۷

    سپاس از مهربانی تان
    امید که در این راه آهسته و پیوسته رویم
    چشم یاری و راهنمایی از شما بزرگان و دانایان داریم
    در بختیاری مثلی هست که میگوید
    هر کس بزرگ ی ندارد در سایه تخته سنگی بزرگ بنشیند
    که اهمیت پیروی از بزرگان راه آزموده را می رساند

  2. دانش گفته است:

    ۱۴ مهر, ۱۳۹۰ در ساعت ۰۸:۱۱

    هومان جان, من یکی از خوانندگان پر و قرص این آژانس خبری بختیاری هستم. منهم از طرف خودم, تولد چهار سالگی این خبرگزاری خوبمان را تبریک میگویم و برایشان آرزوی موفقیتهای باز هم بیشتری دارم.

  3. مصطفی شهریاری گفته است:

    ۱۵ مهر, ۱۳۹۰ در ساعت ۱۱:۳۶

    سلام و درود به همه دوستان
    تولد ۴ سالگی ایبنا را به همه بختیاریها و هموطنان عزیز تبریک میگویم
    حمایت از ایبنا حمایت از فرهنگ غنی بختیاری هست
    حمایت از ایبنا مراقبت از حفظ محیط زیست هست
    ووووو…..
    درود بر افرادی که از این آژانس حمایت میکنند

  4. هومان خاکپور گفته است:

    ۱۶ مهر, ۱۳۹۰ در ساعت ۲۱:۳۹

    به محسن حیدری:
    پایداری تان در راه دیده بانی و پاسداری از طبیعت وطن تحسین برانگیز است.
    زنده و شاداب باشی دوست عزیز

  5. هومان خاکپور گفته است:

    ۱۶ مهر, ۱۳۹۰ در ساعت ۲۱:۴۰

    به دانش:
    درود بر یار و همراه همیشگی طبیعت بختیاری …
    زنده باشی خان

  6. هومان خاکپور گفته است:

    ۱۶ مهر, ۱۳۹۰ در ساعت ۲۱:۴۵

    سپاسگزار همراه باوفای طبیعت بختیاری …
    زنده باشی خان

  7. غلام غیبی - کوهرنگ گفته است:

    ۲۱ فروردین, ۱۳۹۱ در ساعت ۱۲:۰۲

    باعرض سلام وخسته نباشی به آقای حیدری: محسن جان کاش در فعالیت هایتان به مقایسه مدریتی اداه کل منابع استان چهار محال واصفهان می پرداختیدتامی فهمیدید این مدیران ناتوان ونالایق چه بلایی سر طبیعت استان آورد ه اند.در همین تاریخ که(۹۱/۱/۲۱)این کامنت را برای شما گذاشته ام دشت لاله های واژگون کوهرنگ پر از دام شده وعشایر با کوچ زود هنگام عملا وقعی به تاریخ تعیین شده منابع طبیعی استان ننموده است.انصافا مدیریت اداره کل منابع طبیعی استان اصفهان قابل تحسین است که عشایر تا اوایل خرداد جرات ورود به مرتع استان را ندارد.

  8. هومان خاکپور گفته است:

    ۲۲ فروردین, ۱۳۹۱ در ساعت ۲۱:۱۹

    به غلام غیبی:
    قصد دفاع از عملکرد منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری ندارم اما شرایط دو استان با هم متفاوت است چراکه از حیث موقعیت جغرافیائی چهارمحال و بختیاری هم مرز با منطقه قشلاق (خوزستان) است و عشایر به محض قرار گرفتن در شرایط سخت آب و هوائی حرکت کرده و سریعا” وارد چهارمحال و بختیاری می شوند و امکان ممانعت از این سیل کوچ زود هنگام هم در ورودی های مرزی استان نیست. ولی اصفهان با ممانعت از ورود دامدارانش به مراتع شان، فشار مضاعفی بر مراتع چهارمحال و بختیاری وارد می کند و وضع مراتع آن را بدتر می کند …
    موفق باشی هم استانی عزیز

  9. غلام غیبی - کوهرنگ گفته است:

    ۲۷ فروردین, ۱۳۹۱ در ساعت ۱۱:۴۰

    بااهدا سلام به هومان عزیز:جناب آقای خاکپور آیا این بحث منطقی است که بدلیل قرار گرفتن دربین دو استان مراتع استان باید نابود شود ومسئولین به همین دلیل اکتفا کنند وکاری نکنند ؟ اگر مسئولین قاطعانعه چند نفر را که اقدام به کوچ زود هنگام کنند جریمه ویا به مراجع قضایی معرفی کنند،هیچ کس اقدام به کوچ زود هنگام نمی کنند!اگر ما در مقابل سیل کوچ از طرف خوزستان قرار گرفته ایم ، برا آن دسته از دامدارانی که زمستان دراستان اصفهان بوده و با کامیون دام هایشان را در مناطقی که هنوز گیاهان سر از خاک بیرون نیاورده مستقر کردند،چه تدابیری اندیشید ه ایم ؟

  10. از ایبنانیوز تا پایگاه خبری حقنا | دیده بان طبیعت بختیاری گفته است:

    ۵ اسفند, ۱۳۹۱ در ساعت ۲۳:۳۴

    […] می‌رود بدون شک به پیشینه و سوابق رسانه‌ای ایشان در آژانس خبری بختیاری (ایبنانیوز) ارتباط پیدا می‌کند. همان‌طور که بیش از چهار سال تلاش […]

  11. علی محمدی الاسوند گفته است:

    ۳ اسفند, ۱۳۹۲ در ساعت ۲۰:۱۶

    درود بر شما
    با سپاس از تلاش وپیگیری شما در امر اطلاع رسانی.

    (مردان بزرگ اندیشه های بززرگ دارند)

  12. احمد محمودیان گفته است:

    ۵ اسفند, ۱۳۹۲ در ساعت ۲۲:۴۸

    زنده باد ایل بختیاری

Leave a comment