شمارش معکوس برای دریافت جایزه اجلاس جهانی رسانه‌ها

این مطلب دراین تاریخ ارسال شده است سه شنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۳۹۲ در ساعت ۲۳:۲۸

فقط تا 17‌م اردیبهشت

     در حالی به روزهای پایانی رأی‌گیری رقابت‌ بین‌المللی وبلاگ‌های محیط زیستی جهان می‌رسیم که وبلاگ مهار بیابان‌زایی به‌عنوان تنها نماینده ایرانیان، در جایگاه دوم این رقابت جهانی قرار دارد. به همت شما هم‌وطنان عزیز و دوستدار سرزمین مادری‌مان؛ وبلاگ مهار بیابان زایی در میان رقبای خود از کشورهای اسپانیا، روسیه، فرانسه، پرتغال، بنگلادش، چین، اوکرائین، عربستان سعودی، ترکیه، اندونزی، آلمان و هند در یک هفته مانده به پایان این رقابت به شایستگی جایگاه دوم را تصاحب کرده و بدون شک با کمی اطلاع رسانی بیشتر به سایر هم‌وطنان برای رأی دادن در هفت روز پایانی، می‌توان به تصاحب جایگاه اولی که به‌حق سزاوار نماینده ایرانیان است، امیدوار بود.

     یک هفته باقیمانده روزهای سرنوشت‌ساز برای دریافت جایزه اجلاس جهانی رسانه‌ها در سال ۲۰۱۳ است و شمارش معکوس برای کسب مقام نخست در این رقابت جهانی آغاز شده است. یک نکته مهم را فراموش نکنیم که مطابق مقررات این رقابت جهانی، شما می‌توانید در هر ۲۴ ساعت، یک‌بار رأی دهید و هر نفر در طول هفته‌ی پیش‌روی یعنی تا ۱۷‌م اردیبهشت‌ماه، ۷ بار به وبلاگ مهار بیابان‌زایی رأی داده و به شانس برنده شدن‌مان بیافزاید.

      برای رأی دادن به این صفحه مراجعه و از طریق شبکه دویچه‌وله هر ۲۴ ساعت یک‌بار به محمد درویش و وبلاگ مهار بیابان‌زایی رأی دهید. البته برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه رأی دادن می‌توانید  به این صفحه مراجعه کنید.

در همین رابطه:

– محمد درویش: کمتر از ۴۸ ساعت مانده تا پایان یک رقابت جهانی برای پیروزی مهار بیابان‌زایی!



۷ دیدگاه لـ شمارش معکوس برای دریافت جایزه اجلاس جهانی رسانه‌ها

  1. مرتضی خاکپور گفته است:

    ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۲ در ساعت ۰۸:۲۳

    فرم رای نمی آید .
    فکر می کنم فیلتر شکن می خواهد .

  2. هومان خاکپور گفته است:

    ۱۱ اردیبهشت, ۱۳۹۲ در ساعت ۲۰:۳۰

    به مرتضی خاکپور:
    از میان ۵ سبکه‌ای که برای رأی دادن تعیین شده است، تنها شبکه دویچه‌وله است که نیاز به فیلترشکن نداشته و فقط بایستی در این شبکه برای یک‌بار ثبت‌نام کنید و هر روز از طریق login وارد شوید و هر ۲۴ ساعت یک رأی بدهید. نحوه رأی دادن در این نشانی هم توصیح داده شده است.

  3. پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار گفته است:

    ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۲ در ساعت ۰۷:۳۹

    سلام ،خدا قوت ،خیلی ناراحتم که چرا زودتر به سایت شما سر نزدم ،وقایع با این اهمیت را برای ما ارسال نمالئید .وظیفه خود می دانیم ضمن اطلاع رسانی چنین رخداد هایی حمایت لازم را نیز به عمل آوریم
    به امید موفقیت شما و همه ی دوستداران طبیعت

  4. هومان خاکپور گفته است:

    ۱۵ اردیبهشت, ۱۳۹۲ در ساعت ۲۰:۲۸

    درود بر دوستان عزیز در پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار و ممنون از محبت‌های‌شان …

  5. فیروزی گفته است:

    ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۲ در ساعت ۲۱:۰۳

    تا ساعت سه و نیم بامداد بیشتر فرصت نداریم که با وجود همه محذویت ها وبلاگ محبوب ایرانی مون رو اول کنیم.بی تردید اگر کندی سرعت اینترنت نبود الا وضعیت فرق می کرد. اما هنوز هم دیر نیست و میشه با اطلاع رسانی به دوستان بخواهیم که تا آخر شب رای بدهند.

  6. هومان خاکپور گفته است:

    ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۲ در ساعت ۱۰:۴۴

    درود بر فیروزی و فیروزی‌هایی که باور داشتن و ۶ دانگ تلاش کردند، هرچند تعدادشان کمتر از حدانتظار بود اما شناختن‌شان از نقاط قوت این فراخوان بود … یقینن اینان در گروه دوستان «جانی» قرار دارند نه «زبانی»!

  7. سرانجام مهاربیابان‌زایی برنده‌ی جایزه‌ی نخست اجلاس جهانی رسانه‌ها شد | دیده بان طبیعت بختیاری گفته است:

    ۱۷ اردیبهشت, ۱۳۹۲ در ساعت ۱۷:۳۶

    […] « شمارش معکوس برای دریافت جایزه اجلاس جهانی رسانه‌ها […]

Leave a comment