تولدت مبارک “گفتگوی داغ سبز”

این مطلب دراین تاریخ ارسال شده است پنجشنبه, ۲۰ مرداد, ۱۳۹۰ در ساعت ۱۴:۱۰

گفتگوی داغ سبز، بخشی از برنامه‌ی «تارنمای ایرانی» است که به صورت شنیداری و دیداری، پنج‌شنبه‌های هر هفته از رادیو اینترنتی ایران صدا پخش می‌شود. احمد پازوکی – مجری با ذوق و پرتلاش – مجری گری و محمد درویش – مرد خستگی ناپذیر طبیعت وطن – کارشناسی این برنامه منحصر به فرد را برعهده دارد.

امروز ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ نخستین سالگرد این برنامه سبز است که به عنوان بادوام ترین برنامه های رسانه ملی در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی کشور لکنت های مدیریتی سرزمین مادری مان را به چالش کشیده و سزاوارانه به روشنگری می پردازد.

این برنامه ی محیط زیستی”تارنمای فارسی” که هر پنجشنبه از ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه به مدت حدود ۴۵ دقیقه از طریق درگاه مجازی رادیو اینترنتی ایران صدا قابل دیدن و شنیدن می باشد؛ به مانند دیده بانی هوشیار و شجاع با دعوت از کارشناسان، فعالان، مدیران و دست اندرکاران حوزه طبیعت وطن در گفتگوهایی صمیمانه و بی پرده به ظرفیت ها و تهدیدهای پیش روی زیست بوم های کم همتای کشور پرداخته و با نقدهای کارشناسی، طرح ها و راهکارهای خردمندانه برای مقابله با رخدادهای تلخ محیط زیستی و برون رفت از بحران های احتمالی به بحث گذاشته شود.

برنامه گفتگوی داغ سبز به رغم پیشتازی منحصر به فرد در زمینه پایداری و تداوم پخش در برنامه های محیط زیستی رسانه ملی و اثرگذاری در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی کشور، به لحاظ اینترنتی بودن شوربختانه نمی تواند از بیشینه سزاوار مخاطب برخور دار باشد. باورم این است که برنامه گفتگوی داغ سبز با داشتن ظرفیت های کم همتای کارشناسی و روشنگرانه اش، لیاقت پخش تصویری و رادیوئی را در رسانه ملی داشته و سزاوار حمایت بیشتر از سوی دست اندرکاران رسانه ملی می باشد.

امیدواریم دست اندرکاران برنامه های محیط زیستی رسانه ملی با دقت نظر و خردمندی شرایط پخش این برنامه از طریق شبکه های تصویری و شنیداری صدا و سیمای کشور را فراهم کرده و با حمایت و اختصاص زمان بیشتری به این برنامه، شاهد گام های رو به جلو و بلندی در حوزه ظرفیت سازی فرهنگی، آموزش و دیده بانی از طبیعت وطن باشیم.

خسته نباشی و دست مریزادی جانانه به احمد پازوکی، محمد درویش و تمامی دست اندرکاران تنها برنامه محیط زیستی رسانه ملی که توانست پذیرای مبارک باد تولد یک سالگی اش از سوی دوست داران طبیعت وطن باشد.



۸ دیدگاه لـ تولدت مبارک “گفتگوی داغ سبز”

  1. سیمین گفته است:

    ۲۰ مرداد, ۱۳۹۰ در ساعت ۱۵:۱۴

    اولین سالگرد تولد گفتگوی داغ سبز را تبریک می گویم.
    انشالله به زودی شاهد پخش این برنامه از شبکه یک سیما ساعت ۹ شب حداقل یک بار در هفته باشیم. یعنی امکان داره؟!!! مگر اهمیتش از برنامه نود کمتر است؟

  2. شقایق گفته است:

    ۲۰ مرداد, ۱۳۹۰ در ساعت ۱۶:۵۹

    من هم با سیمین خانم موافقم 🙂

  3. محمد درویش گفته است:

    ۲۰ مرداد, ۱۳۹۰ در ساعت ۱۷:۳۰

    درود بر دوستان همراه و باوفای گفتگوی داغ سبز …

  4. احمد پازوکی گفته است:

    ۲۱ مرداد, ۱۳۹۰ در ساعت ۰۱:۴۱

    درود بر نگهبان سلحشور طبیعت بختیاری. شرمنده مان کردید. امیدوارم لایق این همه محبت و لطف باشم… گفت و گوی داغ سبز همچنان به شما نیازمند است هومان عزیز.

  5. بیداد(گیله زن) گفته است:

    ۲۲ مرداد, ۱۳۹۰ در ساعت ۱۳:۰۹

    درود و عرض ادب
    پذیزای تبریکات من نیز باشید
    با آرزوی بهترین ها برای این تارنمای سبز

  6. هومان خاکپور گفته است:

    ۲۲ مرداد, ۱۳۹۰ در ساعت ۲۳:۵۳

    به احمد پازوکی:
    انجام وظیفه است احمدجان … در خدمت هستیم.

  7. عباس گفته است:

    ۲۴ مرداد, ۱۳۹۰ در ساعت ۱۱:۰۲

    انشاء الله بشود یک برنامه ثابت تلویزیونی در هفته به محیط زیست اختصاص پیدا کنه و مثل برنامه های ۹۰ ورزشی و ۷ سینمایی وارد این حوزه شده و اقدامات مردم و مسئولین را بر علیه محیط زیست به چالش بکشاند تا فرهنگ حفاظت از محیط زیست همه گیر شود.

  8. هومان خاکپور گفته است:

    ۳۱ مرداد, ۱۳۹۰ در ساعت ۲۲:۲۴

    به عباس:
    با دعایت همراهیم دوست عزیز

Leave a comment